ویژگی‌های پوست آقایان و مراقبت کامل از آن

آیا آقایان به محصولات مراقبتی نیاز ندارند؟ پاسخ اکثر افراد به واقعیت حتی نزدیک هم نیست! مراقبت موثر از پوست، دیگر موضوعی صرفا زنانه نیست. پوست آقایان دارای ویژگی های خاصی هست که نه تنها برای حفظ زیبایی موثر نیستند بلکه باید با مراقبت مناسب از پوست تاثیر مخرب آنها را جبران کرد.

خانمها و آقایان متفاوت هستند – حداقل در بافت پوست.

لایه اپیدرم پوست آقایان 20 تا 25 درصد ضخیم‌تر از پوست خانمها است و دوبرابر پوست خانمها در آن خون جریان دارد. درنتیجه پوست آقایان در برابر عوامل محیطی از خانمها مقاوم‌تر است. پوست آقایان کلاژن بیشتری دارد و در نتیجه رطوبت بیشتری را در خود حفظ می کند. اما همین عامل باعث می شود، با ایجاد چربی بیش از حد منافذ پوست بسته شود، که نتیجه آن ایجاد لکه­های پوستی، التهاب و ایجاد چربی بیش از حد در چانه، پیشانی و بینی هست. کسانی که از این عارضه رنج می برند، باید محصولات فاقد چربی استفاده کنند تا پوست آنها سالم و در مقابل آلودگی و اگزما مقاوم شود.

اولین چروکهای پوست آقایان بطور متوسط ده سال دیرتر از پوست خانم­ها خود را نشان می دهند. به این دلیل که سطح هورمونها در آقایان دیرتر از خانمها پایین می­آید. با اینکه در جوانی پوست آقایان ضخیمتر و محکمتر است، به مرور با گذشت زمان این برتری از بین می رود. با اینکه پیری در پوست آقایان دیرتر نمایان می شود اما این تغییر ناگهانی و واضح است. در سن سی سالگی پوست آقایان ظاهری خسته پیدا کرده و زیر چشمها سایه افتاده و کم کم پف می­کند. و در سن پنجاه سالگی پوست آقایان و خانم­ها به یک میزان پیر شده است.

آقایانی که این نکته را می­دانند در زمان مناسب شروع به استفاده از محصولات پوستی کرده تا علائم پیری در پوست آنها دیرتر نمایان شود.

نانو اسپریهای پوستی برای آقایان- راهکاری مناسب برای مراقبت از پوست

خیلی از آقایون لزوما اقدام به خریدن محصولات پوستی نمی­کنند بلکه از محصولات پوستی همسرشان استفاده می­کنند غافل از اینکه محصولات زیبایی خانم­ها عمدتا دارای میزان چربی بالایی هست.

محصولات زیبایی پوست ام­تو­بیوت نه تنها باعث حفظ زیبایی طبیعی خانم­ها می­شود بلکه به حفظ ظاهر و سلامتی پوست آقایان نیز کمک می­کند. اسپریهای پوستی برای مصرف روزانه آقایان مناسب هستند و می­توان آنها را در کنار سایر محصولات زیبایی و یا به تنهایی استفاده کرد.

1-راحتی و نوآوری در مصرف و موثر

فقط چند بار اسپری کردن این محصولات بر پوست در روز باعث مراقبت بیشتر و حفظ ظاهر شاداب پوست آقایان می­شود. با استفاده از تکنولوژی نانو، فرمولاسیون خاص این اسپریها بصورت لایه­ای بسیار سبک بر پوست نشسته و به عمیق­ترین لایه­های پوستی نفوذ می­کند که بیشترین تاثیر را بر آن خواهد داشت.

2-مواد موثر

اسپریهای پوستی ملغمه­ای از مواد فعال نیستند بلکه محتوی آنها برای بهبود ظاهر و سلامت طبیعی با توجه به نوع پوست تولید شده­است.

آب خالص پایه اصلی تمامی اسپریهاست که نه تنها پوست را بسیار شاداب می­کند، بلکه با توجه به عدم وجود روغن در آن،انتخاب بسیار مناسبی است برای کسانی که پوستی چرب دارند. این ماده باعث جذب بسیار سریع و عمیق مواد فعال اسپریها در پوست می­شود.

3-پوستی شاداب و یکدست

اسپری اولتراپیور ویتامین C عمیقا سلولهای پوستی را بازسازی و رادیکالهای آزاد را خنثی کرده و برای جلوگیری از ایجاد اولین نشانه­های پیری زودرس بسیار مناسب است.

4-پوستی براق و بدون چروک

اسپری اولتراپیور طلا و مروارید باعث شادابی و درخشندگی پوست شده و ترکیبات روشن کننده و قوام دهنده ارزشمندی دارد که خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده, عمق چروکها را کاسته و پوستی محکم و یکنواخت ایجاد می­کند.

5-پوستی مرطوب و نرم

اسپری اولتراپیور هیالورون و کلاژن باعث نرمی پوست شده، رطوبت موجود در پوست را افزایش داده و به بازسازی سلولهای پوستی کمک می­کند. پوستهای خشک و آسیب دیده با استفاده از این سرم احیا شده و با سفت شدن لایه­های پوستی جوان می­شوند.

6-پوستی سالم و انعطاف­پذیر

اسپری اولتراپیور ویتامین B و پپتید مس یک صلاح جادویی در مقابل چروکهای صورت است و با توجه به اثر ضد­التهاب محتویات آن، درمان هرگونه حساسیت پوست است. مواد موثر این محصول باعث جوانسازی پوست و تولید کلاژن و الاستین بیشتر شده که باعث داشتن پوستی محکم­تر و یکدست­تر می­شود. پپتید مس متابولیسم سلولهای پوست را بالا برده و ویتامینهای گروه B باعث کاهش حساسیت، قرمزی و براقی بیش از حد پوست می­شود. ویتامین B3 به جوان سازی سلولها کمک کرده و ویتامین B6 میزان هورمون ها را تنظیم می­کند.

این محصول به عنوان Aftershave می­تواند استفاده شود!

پوست آقایان در مقایسه با پوست خانمها سفت­تر است و با اصلاح روزانه سفت­تر هم می­شود. با اصلاح کردن ریش، اکثر آقایان شاهد آزردگی، قرمزی و ایجاد جوشهای قرمز در پوست صورت و گردن هستند. اسپری اولترا پیور Vitamin B و پپتید مس به دلیل آبرسانی بالا و ضد التهاب بودن باعث آرام شدن فوری پوست شده، قرمزی پوست را از بین برده و سرعت ترمیم زخم را هم افزایش می­دهد.